Mycke bilder lite text :)

Måste ju bara börja med att skriva att Victor o Sara fick en liten tjej den 1 augusti :) Hon vägde 3340 o va 49 cm lång. Hon ska heta Kaylie. Jag mamma o Bella va o hälsade på dom för första gången idag. Va liiiiten hon va!! Izabella va ju en dunderklump jämfört med lilla Kaylie!! Fick tyvärr bara bild på henne med stänga ögon för hon sov typ hela tiden :)



Kusinerna Rydingsvärd <3<3<3


Igår märkte jag o mamma för första gången att Izabella hade tummen i munnen. Enbart tummen, innan har hon käkat på hela handen typ :)  Vet ej iofs om de e så bra att hon tar tummen men men vi får kämpa på med nappen.

Något jag precis lagt märke till att hon gör också, är att hon gnuggar sig i ögonen när hon börjar bli trött :)

Hon är väldigt duktig på att äta burkmat nu (typ morötter o majs o potatis). Men hon har blivit sämre på att ta flaskan :( icke bra. Men de e bara att kämpa på med de också. Hon har blivit väldigt hård i magen så hon har inte bajsat någonting själv, utan de har varit när man fått hjälpt henne med tempen.

Sen e min lilla Bella väldigt aktiv alltså. Man måste sysselsätta henne heeeela tiden annars blir hon förbannad o börjar skrika o gråta. Men va hon tjatar nu också. Hon e nästan inte tyst en sekund :) Min lilla going!! :)

Hon verkligen äääälskar låtarna: In the jungle, hole hole gensien, la li lo.. Hon skiner ofta upp med ett jätte leende när hon hör dom :)

Hon har börjat att verkligen greppa tag i saker o hon vill gärna föra dom till munnen, bara att hon inte alltid prickar haha :)


Här kommer lite bilder från sista tiden:



      

      Sa du nått??

     

Den här dagen va på fjordefestivalen 28/7-10 o då va jag o susanna ute med tjejerna. Då fick Niklas o Johan passa våra små tjejer. Men tror de gick ganska så bra förutom när Bella fick ett rejält ryck o bara skrek o skrek helt hysteriskt, men sen somnade hon. Mammas lilla älskling då.. <3

Dom tre "nyblivna" mammorna den 28 juli :)


Här e pappa liiiite stolt hehehe :)) Älskar er såå mycke!!!



En dag när farmor o faster hälsade på :D   (1 augusti)





   



Senare samma kväll åkte vi in till Cia, Isac o Tindra å då var även Jennifer o Gabbie där :)

         

Tisdag den 3 augusti åkte jag Bella o mamma till Näl för att undersöka min mage. Här e lite bilder jag tog på Izabella då!

Izabella tittar alltid uppåt på mig när hon sitter i mitt knä.. Älskar när hon gör de :)



     

     

Den 4 augusti va vi hos Sofie som hade fyllt år dagen innan å så här såg Bellis ut då :)





Sen måste jag ju även skriva om o lägga upp bilder från dopet, men de får bli i nästa inlägg!! :)
Bye bye :D

Kommentarer
Postat av: cia

Va söt hon eee och va stor izabella:) Va fina kort du har lagt ut..

2010-08-06 @ 13:06:27
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0