Hejsan

Jag börjar väl med att skriva att den 17/8 var vi på bvc. Då fick Bella sina 5 månaders sprutor. Självklart fick mormor vara med för jag tycker de e så jäkla jobbigt med sprutor, så hon fick hålla Bella när hon fick dom. Hon började gråta, eller a de gjorde hon redan innan hon fick dom, men sen när hon fått dom så gav dom henne till mig direkt å då lugnade hon ner sig ganska direkt. Men självklart vaknade hon sen på natten å va jätte ledsen o hade feber. 38,6 hade hon så vi fick ge alvedon direkt o sen hela dagen efter för den släppte inte. Hon va väldigt gnällig o väldigt varm.



Fick ju aldrig tagit en sån bild på BB när hon va nyfödd så fick ta en nu haha :)



Här hade hon varit med Niklas uppe hos Johan, grannen.

  


En dag kom Brorsan, Sara o lilla Kaylie förbi oss :)








Sen en Lördag så åkte Niklas, Isac o Daniel iväg o körde cross så då åkte jag o Bella in till Cia o Tindra å så kom även Emma o lilla Wilma dit. Vi gick ner till lekplatsen vid badhuset o sen gick vi o käka på kaktus. Efter de gick vi hem en sväng till Cia o sen åkte vi hem.



   





Efter vi hade varit hemma o bara bytt om så drog vi till slusskaffet i trollhättan o mötte upp Gith o Tommy o tog en glass. Izabella va helt vit runt munnen när hon satt i farmors knä, o när jag frågade "va e de"? så svarade farmor snabbt "ingenting" haha då hade Izabella alltså fått smakat på vaniljglass haha..

Efter detta så drog vi till Johan, susanna o noelle. Gjorde inte så mycke eftersom vi va där såpass sent o Niklas somnade i soffan till slut. Fick tagit lite bilder iaf, eller a de e inte lätt o ta på noelle för hon e aldrig still haha o dagen efter på morgonen så satte jag o Susanna igång med både Singstar o sånt där spel med dansmatta haha skit kul!!! Å just de jag fick äntligen ätit mina vinbär, faan va gott de e :D







     


Vi va rätt grymma ändå ;)




Den här stora gräshoppan satt i vardagsrummet





Jag o min snutta igår (21/8) i våra goa plyschdressar :)





Ja just de sen har ju Niklas tatuerat sig :)


Och här kollar Bella på sina älskade kompisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0