5 minuters metoden...

Ååå min lilla lilla Bella.. Jag e så stolt över henne så de e inte klokt. Vi började i söndags med att kära den där 5 minuters metoden, för att få henne till att sova i sin egen säng. På söndagen o måndagen tog det 35 minuter innan hon somnade och tisdagen och idag somnade hon utan något gnäll alls. Visst hon vaknade ju efter några timmar men de viktigaste är att hon somnar i sin egen säng!! :)  Nu har hon verkligen hittat sin tumme också.. Suger jätte ofta på den! Hon e så kräsen min lilla, hon vill inte ha ersättning (inte ens med messmör i, det funkade bara en gång, första gången). Det hon tycker om är katrinplommon puré. Så gröt med de på fungerar ganska så bra :) spagetti o köttfärssås fungerade några gånger men nu har inte velat ha de heller :/. Haha men men de kommer väl..

Här e lite bilder från i förregår och idag :)



Tindras första besök hos frisören :)




Hahaha goingarna va dom höll på å pussas o greja idag :) <3








Jag tycker att hon e så himla söt i den mössan o västen. (från H&M) :)

Kommentarer
Postat av: cia

Så underbara kort. älskar dig bella

2010-09-07 @ 23:18:08
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0