Fredag-bvc o Vika

Idag började vi dagen med att åka in till Bvc. Hade en tid kl 11. Hon är ju så jäkla skön Ann-Christin. Man kan verkligen prata med henne om allt. Jag frågade om de va typ normalt att barn sprattlar så mycke som Izabella gör o hon sa att hon antagligen bara är väldigt tidig o aktiv. Sen sa hon typ "vänta bara tills hon senare börjar rulla runt o så" Så sa jag att de gör hon redan. Hon vänder sig från rygg till mage o idag för första gången ( va jag sett iaf) från mage till rygg. O då blev hon nästan lite chockad o sa att de va väldigt tidigt o att dom inte brukar börja med de förens dom är ca 6 månader.



Emma ringde mig i morses å frågade om vi inte kunde åka ut å bada o sola här ute vid oss, så de gjorde vi. Dom kom till oss ca kl 13 o sen åkte vi ut till Vika. Ungarna fick ligga antingen i bilbarnstolarna eller i skuggan under ett parasol. De gick faktiskt jätte bra md barnen idag. Jag badade också för första gången i år. Va faktiskt riktigt skönt! :) Sen åkte vi till Rotan o handlade när vi hade legat i några timmar, så handlade vi kött o potatissallad å åkte hem å grillade. Emma, Daniel o Wilma hade egentligen bara tänkt att stanna en liten stund men dom blev kvar här till ca 23.30. Va jätte kul att dom ville stanna :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0