Friday

Dom sista dagarna har inte hänt så mycke. Har mest varit hemma faktiskt. Jag e ju så himla trött nu för tiden. Men i onsdags när Izabella låg naken på golvet så fick hon in sin stortå i munnen. Hon har ju kämpat länge med sina fötter nu så snart är nog hela inne :) På kvällen i onsdags åkte vi ner till jordfall o köpte en glass å gick en promenad. De e ju så fint o va mysigt de va!!





Kiosken vi köpte glass i


Bella låg så snällt i vagnen


Och här försökte hon få in fötterna i munnen :)


Torsdagen va en seg dag. gjorde ingenting förutom att vi åkte in till mamma en sväng å tog oss ett bad. Izabella älskar ju att bada! Även fast de inte riktigt syns på dessa bilder :)

  

Sen på kvällen va hos lite smågnällig igen o verkade jätte trött så va la henne. Men hon somnade bara 5 minuter åt gången å så skrek hon. Så vid 21 gav jag henne en alvedon o smörjde in "tänderna" med Ipren för jag misstänker att det är dom som spökar. Men hon vägrade att somna ändå så vi fick ta upp henne så fick hon vara hos pappa å då va hon nöjd :)



  

Jag pratade med Frida igår om att vi skulle åka in till dom o kanske åka o grilla nån stans!! Även kanske ta sitt första dopp..?! :)

Kommentarer
Postat av: cia

va fina bilder. verkligen på Niklas men barn vagnen:)

2010-07-13 @ 20:12:43
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0