Idag kan jag skratta åt det..

Ja herregud.. Igår var jag mamma o izabella iväg o fixade presenter till niklas o sara. Bella va jätte snäll hela dagen. Hon sov mycke o när hon va vaken så va hon jätte nöjd. Mammas kompis kikade förbi hemma hos mamma o när han lyfte upp Bella så började hon att GALLSKRIKA!! Hon bara skrek o skrek, blev helt röd o tårarana bara sprutade. Jag har aldrig sett henne sån så jag blev ju as rädd. Jag sprang för att hämta bilen (vi tänkte att vi får nog åka in till näl) eftersom ingenting fick henne att sluta gråta. Men när jag kom tillbaka han mamma fått henne lugn. Hon hade somnat på mammas arm. Men jag hade ju börjat att ringa till 1177 så vi lät de gå fram så vi fick prata med dom. Hon sa att jag skulle tryck på öronen o se om hon reagerade men de gjorde hon inte. Så antagligen har hon verkligen börjat känna igen folk nu så blev hon rädd när hon inte kände igen honom. Men shiiit så rädd?? De e ju sjukt!
Haha jaja idag kan man ju skratta åt det men jag va verkligen liivrädd igår! Men jag o Bella passade på att ta ett lååångt bad hos mamma igår, så jäkla gott!! Å hon älskar de verkligen!!



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0