Hej å hååå

haha va skoj jag hade i fredags :D Men en konstig fylla faktiskt.. Vissa stunder va jag typ apfull o andra va jag nästan nykter :/ haha.. Jag drack 1 ½ flaska vin 3 cider o 2 redbull vodka. Så jag tycker nog att jag borde varit fullare..? eller.. :) Kanske e att man e  något fetare nu så man tål mer..? ;) haha.. Men va vi dansade!! Fy f***n va skoj de va!! Jag flippade ju totalt till vissa låtar :D God mat va de också!! Ja de va en riktigt lyckad kväll! Men va jag rökte.. De trodde jag faktiskt inte att jag skulle.

O lilla Izabella va ju hos mamma. Pratade med mamma några gånger under kvällen o hon skickade sms till mig o skrev att allt va bra å så. De va i början av kvällen som Bella hade varit lite ledsen men de e ju inte konstigt heller. Klart att hon saknade mammas boobies :)

Jag o Niklas tog en taxi hem så vi va hemma vid ca 2 tiden. Fan jag tog verkligen inga bilder från festen. Jag va så uppe i dansandet o allt annat så de va lite surt. Men Cia hade tagit en hel del som tur va, eller aa, vet f*n inte om jag vill se på bilderna. Å absolut inte filmerna hahahah.. Nä man får väl bjuda på sig själv ibland haha ;p

Här e Bella innan vi åkte in till mormor


Och här är en bild på alla tjejer från festen :)


Födelsedagsbarnet o Cia


Den goda maten


Party party :))


Girls in black

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0