Lindesnäs

Ja som jag skrev förutså drog vi in till stan o träffade Frida o Tobbe. Vi mötte upp dom på Lindesnäs. Då var även Isac o lilla Tindris där, men dom åkte nästan direkt. Vi andra grillade korv o satt o tjöta. Niklas gick runt med Izabella. Hon har varit gnällig hela dagen idag. Tycker synd om henne. Vi hade egentligen tänkt att åka hem till Cia o Isac efteråt o även åkt förbi hemma hos Tobbe o Frida för att titta på kaminen. Men vi sket i de eftersom att Bella va lite gnällig. När jag skulle sätta in barnvahnen i bilen så bröt jag en nagel, F***n va onmt de gjorde o va de blödde!! Jäkla skit men jaja.. Nu e vi i a f hemma å Niklas går fortfarande runt med henne. Hoppas det lugnar ner sig snart för henne om de nu e tänderna eller magen eller va de e... Mitt lilla hjärta <3

Tidigare idag på altanen

     


På Lindesnäs

Lilla godingen försöker ta på sig mina skor :)




Haha Frida intog posen mitt uppe i ett samtal! MyBiatch <3 ;p


Grillmästaren :)


Frida påstod att Bella sög på enbart tummen, men fick inte riktigt med det





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0