Måndag- Älsklingens födelsedag!

Min älskling fyllde 24!! <3
Så vi fick besök utav svärmor o Markus vid 16 tiden så vi började med att äta grillat kött o färskpotatis. Sen åkte jag o Niklas på en husvisning här i bokenäs så då passade farmor o farbor Markus Izabella. De hade gått jätte bra! :) När vi kom tillbaka från visningen så kom även Magnus, så då satte vi oss på altan å käakde tårta å drack kaffe! Va en jätte mysig dag förutom att de va så HIMLA VARMT!! Men sen senare på kvällen så blev de värsta ovädret. Jag va livrädd. De regnade, oskade, blixtrade o blåste så in i h*lvete!! Men lilla Izabella.. hon sov helt ostört hon :D



Farbror Magnus


Farbror Markus


Pappsen :)


Farmor ville inte vara med på kort :)

De Niklas fick utav alla var pengar, presentkort på viking tatto, en skiva, trisslotter, en fox keps o 5 par Resteröds kalsonger. Tror inte jag glömt nått :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0