Onsdag- fiskebäckskil

Idag gick vi upp i tid för att vi skulle åka o sola i Skredsvik om de va fint väder, men de va de inte. Jag gjorde i a f i ordning en tonfisksallad o sen åkte vi, Cia, Isac, Kenny o ungarna till Fiskbäckskil för iaf en pickninck. Men det blev riktigt fint väder sen så vi kunde gå runt i bara bikini o få liite färg på kroppen. Izabella var lite små grinig hela dagen idag, men Cia fick henne till att somna en stund i vagnen. De som va tråkigt var att de gick inte att bada där för de va så jäkla mycke brännmaneter. Vi va iaf där till typ 16. Sen åkte vi hem o vid typ 19 fick vi besök av Niklas Farbror Morgan o hans fru Annelie. Va verkligen så himla mysigt! Dom va här till typ 22. Izabella fick sin dop present utav dom idag eftersom att dom inte kommer att kunna komma på dopet. Hon fick en jätte söt nalle och ett finare fotoalbum som man kan gravera in saker på.

  


Här fick hon Katrinplommon puré eftersom hon vart lite trög i magen
 

Jag o Bella låg o mös innan Morgan o Annelie kom


 



Ååå va jag älskar henne!!! Min fina Izabella <3     :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0