Torsdag-hos Katti

Ja idag va en seg dag. Izabella va jätte gnällig hela dagen idag. Inget förutom bröstet hjälpte. Men sen vid 17.30 hämtade vi upp Katti efter hennes jobb på Torp o så åkte vi hem till henne o Andreas. Vi grillade korv, satt o tjötade o bara slappade mest. Izabella blev lugnare hos dom så då fick jag passa på att koppla av jag också :) Eftersom att dom inte heller kommer på Izabellas dop (dom ska till USA, asen) :) så fick Izabella sin dop present idag. Hon fick 2 jätte söta barbapappa mjukisdjur o jätte söta "min första tand" o "min första lock"!! Jätte sött!! Synd bara att jag inte fick med mig kameran så jag fick inte tagit några bilder. Bara innan vi åkte in till stan. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0