Torsdag

Shit min lilla docka har verkligen temperament haha. Hon låg på skötbordet o så ska hon ju dra i dom där facken. Då ramlade en grej ner på henne å jävlar va arg hon blev. Man verkligen hörde hur hon skällde haha men efter några sekunder så va allt bra igen :) Mem va envis hon e. Filmade de förut när hon drar i dom där facken för hon försöker få tag i en flaska olja som ligger där. Hon ger sig verkligen inte haha. Här om dagen fick hon tag i febertermometern som hon kastade iväg :)

Idag får vi besök av Susanna o Noelle!! :) Susanna skickade ett sms o frågade om vi skulle hitta på nått så nu e dom påväg. :)

Susanna har varit hos en riktig fotograf o tagit bilder på Noelle. Så himla fint!! Hon skickade de till mig på mobilen som jag försökte ta kort på men de blev sådär.


Här försöker hon få tag i oljan :)


Så här ser lillan ut idag <3


     


Nu ringde Susanna o frågade vilken Mc flurry jag ville ha.. Haha gott! ;D

Kommentarer
Postat av: cia

Guu va söt hon e vi vill äta upp henne.

kram cia och frida

2010-07-03 @ 23:02:06
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/
Postat av: Fine

nee ni får ju inte käka upp henne :( hahaha va underbara ni e!! <3<3<3

2010-07-04 @ 12:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0