fullt upp ;)

Ja som sagt så va Susanna o Noelle hos oss igår. De va jätte mysigt! Vi satt o tjötade o våra kids låg nakna på golvet o "tjöta" o höll på. :) Fick filmat o tagit en del kort!! Sen när Susanna o Noelle hade åkt så satt jag på dass å hör att någon ropar "hallå" o jag bara "vem e de"? Då va de ju svärmor o Camilla som kom på besök. Hade helt glömt bort de att dom kanske skulle kika förbi. Dom hade med sig en jätte söt klänning till Izabella.

Niklas var hemma strax efter 18 så vid ca 18.30 åkte vi in till stan för att hämta pengarna för bilen han sålde plus att vi fick lämna barnvagnen hos mamma eftersom vi skulle åka till torp o köpa Tobbes present som är rätt stor så att den får plats i bagaget. Fy va vi fick stressa eftersom jag behöve köpa strumpbyxor, vin, öl o cider också. Men jag hann!

När vi kom hem va kl typ halv nio så jag försökte lägga Bella men nej, hon skulle då inte sova, hon bara låg o skrattade. Jag kom iaf inte i säng förend vid typ 01.30, hade lite att göra å sen blev jag änna pigg.

Lite bilder från igår:

Japp här va hon igång igen..


Så fina <3<3<3


Ååå så söta <3


Haha va dom höll på :)


   

   


Denna klänningen fick hon av sin farmor o faster :)

Kommentarer
Postat av: Susanna <3

Så jäkla fiina bilder på våra små prinsessor <3 Vad stora våra tjejer börjar bli, haha snart kanske vi känner att det är dags att skaffa fler små bebisar!! Jag menar "det är juh så underbart" även fast man e trött o grinig ibland eller ja ganska ofta men vad gör det när man har en underbar bebis brevid sig varje dag!! Puss på er

2010-07-04 @ 12:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0