Torp med Frida

Igår kom ju Frida hit till oss!! De va skoj o bara sitta o tjöta o sen när niklas kom hem gjorde jag iordning lite mat till oss. Spagetthi o köttfärssås :p Sen fick Niklas ta hand om sin dotter en stund för jag o Fridis åkte till torp en sväng. Jag köpte en tröj/klänning o örhängen till mig o ett litet sött hårband till Izabella.  :) Hade tänkt att köpa ett par söta skor till henne men kan inte de där med skostorlekar haha så jag får ta de nästa gång jag ska dit. Sen letade vi efter cykelbyxor men dom e ju f*n slut ÖVERALLT! Jaja men sen så träffade vi Cia på hennes jobb när hon slutade så gick vi till coop å handlade lite mat.

När jag kom hem va kl typ 21 å jag brukar ju försöka lägga Bella vid ungefär den tiden. Men aa lycka till ja, hon låg där klarvaken men stora ögon o bara tittade o skrattade så hon fick följa med upp igen å sen sitta i sin gunga! Hon har sovit så himla dåligt i några veckor nu. Jag vet inte om de e de att hon har börjat röra så mycke på sig så att hon åker av kudden eller nått. Men hoppas de vänder snart för mammi e väldigt trött!! hihi ;)

<3 Godingar <3


Seeent igår kväll


Ååå va jag e lycklig över min lilla tjockis <3 även fast hon håller mig vaken på nätterna :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0