En tur till Trollhättan :)

Som jag skrev igår så hade ju Bella lite högre temp än vanligt. När vi skulle gå å lägga oss igår vid 22.30 så bara hon skrek, ville inte ens ha bröstet. Så vi gick upp och tog en temp på henne och då hade hon 38,5. Vi gav henne en alvedon och efter en halvtimma somnade hon gott.


Idag tog vi oss en tur till Trollhättan till Emma och söta lilla Wilma. :)
Vi åkte hemifrån strax efter 9.00. Vi började med att käka lite frukost hos Emma och sen tog vi våra ungar och drog till Överby. Jag behövde nämligen till Jysk för att köpa en tjockare kudde till Bella eftersom hennes huvud blivit lite platt bak till. Hmm ja va köpte vi mer.. Jo jag köpten ett par skor och lite smink och Emma köpte smink och kläder till Wilma. Vi satte oss å tog en glass också :) Ja de va en riktigt mysig dag men både jag o Emma va grymt trötta där i slutet.


Izabella kollade på tv idag morses medans mamma gjorde sig i ordning :)



Så här va jag klädd idag i de goa vädret




och så här såg lillan ut




Försökte få en bra bild på Bella o Wilma, men min bara skreeek :)




Jag o lilla Wilmis :)

      

Vi knödde in oss allihop på toan! Kolla vad Wilma skrattar sötisen!!


och här är naappen inne ;)



UNDERBARA Emma!! Nästa gång måste jag få en bild på dig o Izabella <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0