Fika på stan

Idag var Bella lite små gnällig på morgonen, inget dirket hjälpte. Men antagligen e de väl tänderna då kanske som spökar, eftersom hon spottar o de rinner saliv heeela tiden plus att hon tuggar på sina händer hela tiden också. Men sen vid typ 12 tiden så åkte vi in till stan o hämtade upp Sofie o sen mötte vi upp Emma o lillan på 4 timmars parkeringen. Vi gick mest runt egentligen o sen satte vi oss o tog en grillad macka på Espresso house. Efter de så körde jag hem sofie å sen åkte vi hem. Nu håller jag på å tvättar lite o Izabella har legat en stund naken på golvet o nu sitter hon i gungan! Snart kommer Niklas hem så då ska jag göra i ordning lite mat.

I morses
 

Min söta kusin


Söta Emma som jag äntligen fick en bild på


  

Så olik sig hon va här


När vi kommit hem slängde vi av alla kläder inkl blöjan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0