Lejonkungen




Du ska lära på din färd,
att vår gåtfulla värld,
är mycket stor.
Den är svår att helt förstå,

inget brukar nånsin gå,
så som vi tror
.
Men vi följer din väg,
ger dig stöd för varje steg,
om än allting känns hopplöst min vän.
Vi står stolta och ser,
hur du lär dig mer och mer
.
Vi är mer än du tror,
vi är en
.


Våra förfäder rår,
och dom följer vart vi går.
Dom följer din väg lilla vän.
Genom gråt, genom skratt,
dom går med oss dag och natt
.
Vi är mer än du ser,
vi är en.


Vi är ett hör ihop,
som två träd med samma rot,
och jag är för alltid din vän.
När jag kan ger jag svar,
och den kraft vår kärlek har
.
Den ger mer än du ser
vi är en.


Det här är nog den finaste låten jag någonsin hört! Jag får rysningar utav den! Jag blir helt tårögd utav den.
Jag tänker på min Izabella och min mormor när jag hör den. Jag tror min mormor följer Izabella och mig vart vi än går.






Varför gör de så fruktansvärt ont i hjärtat?! Varför kunde hon inte bara fått träffat Izabella EN gång innan hon lämnade oss?!




Kommentarer
Postat av: cia

Älskar dig hjärtaT. dU KOMMER NOG ALLTID ATT KÄNNA SÅ..

2010-06-24 @ 23:40:12
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0