Måndag, Gbg med Emma o Wilma

Idag tog vi oss en tur till gbg. Jag o Bella åkte hemifrån vid ca 10 tiden o drog till Trollhättan å hämtade upp Emma o Wilma. Vi åkte ner enbart för att köpa löshår. Så de va va vi gjordre. Stannade på Mc donalds på vägen hem också, GÖTT :D haha. Sen svände vi hem Emma o Wilma å sen hem igen. Va inte hemma förens typ 18.30 eller nått. VA mycke längre tid allt tar nu när man har barna. Jag menar, de va ju inte bara att parkera när man kommit fram till gbg, utan man fick först ge dom mat o byta blöjor å greja. Samma sak när vi skulle därifrån liksom, då bytte jag t o m TVÅ bjöjor haha :) Fast iofs så hamnde vi i alla jäkla köer på väg hem också så de va inte konstigt att vi va hemma så sent.



Å va söt hon e Wilma lilla


Jag o min underbara dotter


Emma ville inte vara med på kort SOM VANLIGT!! Men ska träffa henne på Torsdag igen så då jäklar :D

Kommentarer
Postat av: cia

haha sötisar

2010-06-24 @ 23:42:08
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0