Gjorde ett besök på Norgården

Idag vid 11 tiden åkte vi in till jobbet o hälsade på. Alla blev jätte glada, speciellt vårdtagarna! :) Herregud så söt alla tyckte Izabella var! Gud ja va alla daltade med henne hehe :) Hon va jätte snäll när vi va där. Bara skrattade och låg tyst hos mig. Men nu.. e hon lite små gnällig. Men hon e väldigt gasig, pruttar hela tiden så de e väl de. Tycker synd om henne min lilla stackare. Fan va blöjor jag får byta på henne. Hon bajsar ju jätte ofta just nu. Och något jag la märke till igår var att lilla Wilmas bajs va ju fast typ (haha känns ju skit dumt att skriva om men de e ju för att jag själv ska komma ihåg också), men Izabellas e ju jätte löst..?! Hmm jaja men de kanske o normalt att de e så olika på barn.

Vi i morses



Hon gosade så gott med sin nalle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0