Överby

Vi tog oss en sväng till Överby. På vägen dit ringde jag upp Emma som hade ringt mig. Då va dom också på väg till Överby så då träffades vi där. Killarna behövde ju köpa nått att ha på sig till Tobbes 25 års fest som är på fredag. Niklas köpte med sig två skjortor o en slipps. Han visste inte vilket han skulle ha, antingen en ljusblå skjorta eller en svart skjorta med ljusblå slipps. Jag fick i a f köpt mig ett par svarta pumps! Sen köpte vi 1 par byxor, 2 leggins o lite hårband till Izabella på Name It. Tycker dom har jätte mycke sött där o billigt e de! Speciellt nu, för nu va de 50% på de mesta. Sen tog vi en fika ihop på Espresso hause.









Bella innan vi åkte hemifrån


Emma på stod att några tjejer satt o spanade in Niklas när vi fikade.. Men han e bara MIN så fuck off haha!!! :)

Kommentarer
Postat av: cia

Haha jasså då växte han en bit:)

2010-06-27 @ 19:52:32
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0