Söndag

Igår så kom svärmor, Tommy, Camilla o hennes kompis Wilma förbi på en kaffe o butterkaka :)
Jag o svärmor kände för att hitta på nått men visste inte vad. Men vi bestämde oss för att vi skulle åka till dom på kvällen så de gjorde vi. Vi grillade korv o sen gick vi ut o promenerade, jätte mysigt!! Vi åkte hem strax efter 22.00. Bella somnade i bilen och sov för natten sen, och jag blev jätte yr o illamående så jag somnade nästan direkt jag också.. A just de, igår så tog Izabella tag i sina fötter för första gången :) Så snart är dom nog i munnen på henne :) Allt ska hon ju stoppa i mun, hon tog tag i mitt finger idag o förde till munnen.
Idag vaknade vi vid 8 tiden så nu har vi precis käkat frukost o ska göra oss i ordning. Får bli en sväng till överby idag.


Igår morses


Jag vill ha tutte pappaaa haha


Bella o hennes fina Farmor


           

Kommentarer
Postat av: cia

Vilken snygg klänning git hade på sig:)och bella så söt<3

2010-06-27 @ 19:54:06
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0