Usch :(

Min lilla Bella måste ha ont någonstanns, jag antar att de e tänderna. Hon vägrade att somna o hon bara skrek så jag ringde till 1177 o pratade med dom om man kunde ge henne alvedon även fast hon inte har feber. Hon hade lite hög temp tidigare idag men inte nu. Passade även på att höra om de här med lunginflammtion. Cia har ju åkt på de nu, säger bara FAAAN OCKSÅ! Alltid e de nått. Tycker så himla synd om henne.

Nu har i a f min lilla somnat där inne efter hon fick alvedonen och (till hårblåsen). Hoppas hon kan sova några timmar nu. Mitt lilla hjärta! <3




Kommentarer
Postat av: cia

lilla gumman dp <3

2010-06-29 @ 16:37:31
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0