Izabella från 0-3 månader :)

Jag valde att skapa en blogg för att ha en plats där jag kan skriva om lite allt möjligt och speciellt om min lilla Izabella och vad vi gör om dagarna. Alltså som en dagbok. Det hade varit skoj att kunna visa henne allt vi gjort genom text och bilder, sen när hon blir lite äldre. Hon e ju bara 3 månader än så länge :) Men därför valde jag också att skriva ner allt om graviditeten och förlossningen här i bloggen.



Mitt lilla hjärta. Född kl 15.06 den 13 mars 2010 . Var egentligen beräknad till den 21 mars, så vi fick henne 8 dagar tidigare vilket va riiiiktigt skööönt! Hon vägden 2970 g och var 49 cm lång.

På dessa bilder är hon bara någon/några dagar gammal på BB:

                 

Och dessa bilder är från när vi kommit hem från BB:

       

               


Izabella o pappa badar

      


Bella med släkt o vänner

                      
     


Lite utav sakerna hon fått:














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0