Mitt i djungeln, den stora djungeln..

En låt som jag sjunger för Izabella typ varje dag är "mitt i djungeln" från Lejonkungen, och hon brukar oftast skratta eller le då. Ibland när hon ligger på skötbordet så brukar både jag och Niklas stå där och sjunga den och nästan dansa haha, och ibland så skrattar hon och ibland tittar hon bara på oss som om vi vore dumma i huvet eller nått :) 

Igår så var hon lite små grinig hela dagen men så provade jag att sätta på "mitt i djungeln" fast den på engelska på youtube, när den där hippon och hunden gör den. (för hon var verkligen hysterisk ett tag). Hon blev f*n helt knäpptyst och bara tittade när jag satte på den, och sedan började hon att le :)
Tänk va hon börjar att känna igen ansikten och läten redan :) Så himla skoj!



När jag var på Cias jobb för ett tag sedan så gick hon runt o bar på Bella. Hon höll henne mot spegeln så att hon fick se sig själv och då gjorde hon ett morrande. Så det är också en grej hon brukar göra om hon e på någorlunda humör :)

Izabella har även hittat sina händer. Hon har hållt på och sugit på dom ett tag men nu tittar hon även väldigt mycke på dom.



Min lilla nakenfis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0