September

Izabella sover i sin säng varje natt nu.. Eller aa, hon somnar i sin egen säng varje natt, men efter några timmar så vaknar hon o så får vi henne att somna om. Men nu dom sista nätterna så har hon vaknar typ varje timma igen, så de brukar sluta med att hon får sova i våran säng. Hon tar fortfarande inte ersättning. Vi har börjat att försöka få henne att tycka om välling, men hittills har det inte fungerat.
Hon greppar ju verkligen tag i saker nu. Allt som man håller framför henne ska hon hålla i :) Och hon har änna börjat dra till med änna "fejk gråt" haha ibland.. eller a de ser ut som att hon typ fejkar iaf hahaha :D
Hennes mage fungerar sådär.. Vissa dagar går de jätte bra å vissa dagar är hon förstoppad. Fick ge henne resulax senast idag igen. Ska till bvc på måndag (då e izabella ett halv år, shiiit va fort tiden går mitt lilla älskade hjärta) så då ska jag prata med dom om hennes mage.
Hon sitter någorlunda i sin matstol. Vi har ju bytt ut liggdelen på vagnen till sittdel (var iofs ett tag sen nu).
Men hon trivdes ju inte alls i liggdelen. Nu kan hon ju vara med å titta, och hon sover även mycke bättre i sittdelen.

Jag o Niklas hade varit förlovade i 1 år den 5/9, så då tog vi oss en sväng till IKEA o kollade lite möbler, eftersom att.....

VI HAR BLIVIT HUSÄGARE :) har inte riktigt fattat de än bara. Vi flyttar redan den 1 oktober. Ska bli så himla skoj o helt jäkla underbart!!! Bara att Bella ska få ett eget rum liksom!! :)  <3

Har förresten fått hem kristallhjärtat som Izabella fick av sina gudföräldrar i doppresent!! :)



Mitt hjärta i sin sittdel :)



Här satt hon gott hos farbror Markus








Farmor o bella


Sen hade vi faster Camilla som sov över hos oss en dag. Izabella skrattar alltid så mycke åt henne :) Här e lite bilder på dom :)



Faster snodde Izabellas babygym hahaha






Så här ser Bella ut när hon sitter i sin nya matstol ;)


Igår va vi inne hos Cia o Tindra. Vi va på en lekplats i närheten av dom, och då fick Izabella både gunga och åka rutchkana för första gången hehehe :)





Wiiiiiiii :)


Camilla tyckte att jag skulle börja lägg upp typ Dagens Outfit på Izabella. Hade varit skoj. Då kanske man fotar lite oftare också. Jaja vi får väl se hur de går med de, men här kommer lite bilder iaf :)

     









Gith Izabella Michaela Rydingsvärd  <3 Jag älskar dig över hela mitt hjärta! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0