lååångt inlägg :)

Hej å hå nu va de ett tag sedan jag skrev ja.. Påsken har varit helt underbar!! På lördagen kom svärmor, Magnus, Markus, Camilla och Tony hit. Hade jätte mysig. Käkade massa grillat och massa godis!! Sen drack jag och svärmor lite vin också :) Men vi båda skulle upp tidigt och jobba så de blev allt lugnt. Har börjat få en sån extrem pollenallergi nu också :( Vissa dagar är riktigt jobbiga.. Kliar i näsa och ögon och svårt att andas. Men ska antagligen på en spruta nu i veckan..

På söndagen kom mamma, Victor, Sara och Kaylie hit. Var samma sak där, käkade och bara myste i de fina vädret. :)
Har tagit en del kort, så här kommer dom!! :)


Lördagen







Farbror Markus


Usch de kröp en fästing på henne där











Söndagen











Kaylie och Izabella fick varsin påskpresent av mormor/farmor. Kaylie fick några låtande ankor och Izabella fick Mimmi från hennes älklsingsprogram Musses klubbhus :)
Sen gjorde vi varsitt påskägg till dom med majskrokar och smootie i :)


Idag åkte jag Niklas och Bella till glimmingen en sväng. Izabella verkade tycka att det va spännande med alla crossar som körde runt. Får väl se om hon en dag blir en crosstjej som henes far hoppas på :)

Sen vid halv tre tiden kom Isac och Tindra ut till oss och kl 17 så hämtade jag Cia från jobbet.
När vi kom hem så smällde vi igång grillen. Ilken mysig och rolig dag vi fick. Har lekt massor med barnen och se spelade vi boll (gris) så man fick sig många skratt idag!! Sedan åkte dom vid 21.30 så nu har Niklas precis lagt sig och här sitter jag och skriver för fullt. :)

Men nu blev jag trött så nu ropar sängen på mig me ;)

Natti natti!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så söta dom är!

2011-04-26 @ 19:40:02
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0