Lång promenad

Japp idag tog jag, Cia, barnen och Bamse oss en lång promenad. Gick hemifrån Cia till Villa Lindesnäs och hälsade på Cias chef. Tog en fika där och lät barnen springa runt en stund och sen gick vi tillbaka. Stannade och köpte mat på Sibylla och satte oss på gården utanför där Cias mormor bor. Sen gick vi upp till Cia och så drog jag och Bella hem direkt för Magnus skulle greja med bilen.

Så nu sitter Izabella i ett bad och jag sitter här på golvet med datorn.  :)





Barnen fick Kinder choklad av chefen


Första gången Izabella åt godis, hon gillade de verkligen haha :)


Va barnen höll på! Jagade varandra och grejer :) Så himla goa e dom!!



Nä nu ska jag ta upp mitt hjärta ut badet innan hon ser ut som ett litet russin :)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: cia

Verkligen mysig dag:)

2011-04-20 @ 19:58:37
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/
Postat av: Cia B

Russin är söta :)

2011-04-21 @ 07:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0