Lördag/söndag

Hej heeej!!
Igår jobbade jag mellan 7-14.30. Sen drog jag hem så hade Niklas gjort mat till oss. Camilla och Tony va också här. Dom passade Izabella medans Niklas grejade på taket. Sen drog jag och Camilla in till Cia och Tindris för Jennifer Gabbie och Vallentin va där. Hade ju inte träffat honom :) Såå himla söt!! Och stor!!! Han e större än Izabella och hon är 13 månader och han är 5 :D
Sen efteråt så drog vi och handlade och sen hem och satte igång grillen. Såå gott!!

Underbara, söta ungar!! <3




Första grillningen i år







Just nu

Izabella springer runt här




Och camilla och Tony gick ut och raka hans hår haha


Fast Camilla ville inte egentligen! Förstår henne, kan dom inte passa på å ha hår när dom har de..
Dom tappar de ju ändå sen!! :)



Sen ikväll blir de jobb för mig!
Ha en bra dag ;)

Puss puss


Kommentarer
Postat av: milla

va mysigt det var, det måste vi göra om! :)

2011-04-10 @ 08:22:19
URL: http://millsofsweden.bloggplatsen.se
Postat av: cia

Sötisen bella!!

2011-04-10 @ 18:18:14
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0