Mamma o barn pass

Idag har vi varit på mamma o barn gympa på sportlife ihop med Sara och Kaylie. Va faktiskt riktigt bra! Så de kommer vi absolut att gå på igen! Izabella sprang runt som en tok och Kaylie satt så snällt tills i slutet, då blev hon trött och hungrig. Men tycker de gick riktigt bra.
Efteråt så tog jag och Izabella oss en långpromenad och sen lämnade jag Bella till mamma så jag kunde sticka och sola snabbt. Sen åkte vi hem så nu håller jag på och tvättar.

Dagens på Bella ;)







Nä nu ska jag försöka få i lillskiten lite mat, hon har ätit väldigt dåligt dom sista dagarna.. :(
Men de e väl tänderna..
Bye byee

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej ja har oxå tänkt gå på det,vad är det för ålder på barnen finns det nån åldersgräns,om du vet det?:)fin blogg!

2011-04-26 @ 20:45:47
Postat av: Anonym

Å tack tack :)

Jag har för mig att de va för barn mellan 0-2 år. :)

2011-04-27 @ 07:30:59
URL: http://fineobella.blogg.se/
Postat av: Cia B

Lilla skruttan :) Så toksöt!

2011-04-28 @ 07:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0