Måndaaa

Åå vilken skönt väder vi har!! Man blir ju på så himla gott humör!! :o)

Idag så åkte jag och Bellizen in till Frida, så gick vi ner till Lejas och fikade i solen. Izabella va jätte snäll, satt still i stolen hela tiden och roade sig med att titta i en liten bok och äta smootie! :)
Vid 3 tiden lämnade jag Izabella hos mamma, så hämtade jag upp Cia så drog vi och tränade en timma. De kände vi inte alls för i detta väder men va skönt det är efteråt!

Sen åkte jag förbi Susanna på jobbet och hämtade min väska som jag glömde där i helgen.
Efter de hämtade jag Bella och sen åkte vi hem.


Denna söta tunikan fick jag av svärmor, fick även örhängen! :)


Och här är fönstret. Ska bara Måla de vitt och sätta i speglar :)


Denna fick Izabella av Susanna och Noelle :)


Nä nu ska jag gå ut till Niklas och det fina vädret! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0