tralalaa

Åååå va underbart livet är!! Tänk va mycket vädret kan göra.. De e ju såå fint ute!!

Niklas körde in mig till mamma och Bella i morses efter att vi hade grejat här hemma. Niklas åkte vidare till Vänersborg för att greja med dom nya däck och fälgarna. Så jag, mamma och Izabella tog oss en promenad till Skeppsviken. Sen gick vi tillbaka till stan, beställde oss en pizza att dela på och satte oss på lekplatsen i stan. Izabella sprang runt som en tok! Hon tycker det är jätte kul! :)

Sen hämtade Niklas upp mig så åkte vi och handlade till helgen. För på lördag kommer svärmor, Camilla, Tony, Magnus och Markus hit och sen på söndag så kommer min mamma, bror, Sara och Kaylie :)

Nu på kvällen va Ronnie, Jonna och Alvin här en sväng. Satt ute med barnen och bara njöööt.
Nu sitter Bella i ett bad så jag tänkte att jag passar på att göra ett inlägg ;)

Så här blev de i Izabellas rum. Men ska köpa lite nya prydnadssaker också tänkte jag. Tildaänglar är ju så söta så de får nog bli nån sån iaf!









Niklas köpte ett par hörselkåpor till henne, så hon kan vara med på crossbanan ;)


Nä nu ska jag se om jag får lagt lilla skiten snart så ska vi grilla lite senare tänkte vi! :)
Imorgon blir de jobb tidigt, de e jag och Frida som jobbar ihop, så då ska vi ut och köra och ta hand om våra gamlingar!  :))

Natti natti ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så söt hon är. super fina saker!!

2011-04-22 @ 23:48:16
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0