Underbar Torsdags

Idag har de varit fullspäckat. Skulle egentligen in och träffa Cia och Tindris men hon hade feber så då
kunde vi inte träffas :(

Istället åkte vi förbi på jobbet och hälsade på. Bella sprang runt där och charmade alla tanter och gubbar hehe ;)
Efter de drog vi in till stan en sväng och handlade lite. Köpte jordgubbar och åkte upp till Frida och fikade på hennes utegård :)

Efter de hämtade vi Niklas på jobbet och åkte hem till Katti, Andreas och lilla Thea. Alltså så himla söt hon ääär!!! Synd bara att hon sov hela tiden vi va där hehe. Men så gosigt hon sov i våra famnar!! :)  <3
Sen fick jag en födelsedagspresent av Katti. En jätte bra sminkväska med massa bra borstar i!! :)
Tack gumman!! <3

Bellas outfit idag ;)






Hon e bara så söt alltså!! :)



Hon vaknade till i nån minut bara :)






Tusen tack gumman!!


Jonna ringde och tipsade mig om denna söta lilla väska så den köpte jag till Bella förut, matchar ju hennes stora burkar i rummet.


Glömde ju visa vad jag köpte till henne häromdagen. Allt från KappAhl.


Påväg hem från Katti och familjen så hade jag missat samtal från Cia. Ringde upp henne och då sa hon att hennes svärföräldrar hade en tallrikshylla jag kunde få. Så himla gulligt av henne att tänka på mig!! :)
Ska bli spännande om den gör sig här!!  Puss på dig! :)) <3

Natti natti allihop <3

Kommentarer
Postat av: Cia B

Ja hoppas att den passar nu :) Puss på dig med <3

2011-04-15 @ 07:53:19
Postat av: cia

Åå så söt!!!

2011-04-15 @ 10:47:01
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0