Äntligen fredag :)

God morgon!

Somnade i soffan i natt. Izabella vaknade vid 7 men gav henne en flaska välling så hon somnade igen. Hon somnade ju inte föräns vid 22 tiden igår. Så hon behövde nog sova en stund till :)

Så här sitter jag och dricker kaffe och skriver blogginlägg! Tänkte även lägga upp lite bilder på huset på facebook. Mina släktingar i tyskland vill se bilder. För jag la ju ut massa bilder på bloggen men man kan ju inte läsa så långt tillbaka ju. Någon som vet hur man ändrar de att man kan läsa äldre inlägg?

Idag åker vi till Johan, Susanna och Noelle. Ska bli så mysigt!! Har inte sett dom sen Izabellas kalas och innan de va de också jätte länge sen vi träffades.
Killarna ska köra cross och vi tjejer ska iväg på babysim :)
Sen hade Susanna bestämt att vi skulle få vara barnlediga en stund på kvällen så vi kan åka och äta nån stanns. Och dricka ett glas vin kanske.. och ta en ciggg.. Jag har börjat bli så röksugen igen. Inte braa!!
Men de e bra för jag och Cia har ju slagit vad. Och de har verkligen hjälpt för då vill man inte visa sig svag haha :) Och Cia pepprade mig bra så jag tänker inte röka! Man får bara "feströka".  :o)

Va en sväng på Blomsterlandet igår igen. Såååå mycke fint dom har man blir ju helt tokig!!
En sån där stor provdocka som jag vill ha, fanns där i liten, som man kan hänga t ex smycken på, jätte fina hyllor med text, jätte söta lampskärmar och massvis med fina krukor, saker till köket och jaa.. De får nog bli en tur dit i nästa vecka :)

Så här blev det. Men funderar nästan på att köpa den lite mindre väskan.


Och så här blev sminkväskan när allt smink kom i. Kanon bra :) 

Mitt hjärta <3








Kommentarer
Postat av: Cia B

Vilka otroligt fina kort på er två :)

2011-04-15 @ 09:41:18
Postat av: fine

Tack gumman :)

2011-04-15 @ 10:26:51
Postat av: cia

Så fina ni e!!! haha jaaa du får inte röka. Då blir jag 200 kr rikare heheeh köss på dig

2011-04-15 @ 10:48:56
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0