Helgen i upphärad ;)

Vilken mysig helg vi haft!!
I fredags så tog jag och Susanna lite vin hemma hos dom sen tog vi en taxi ner till stan (trollhättan) för Susanna hade bokad bord på New place. Grekisk mat, sviiin gott va de! Sen satt vi kvar och tog en cider och bara tjöta och sen drog vi vidare till Backstage och tog en cider där me. De blev en lugn kväll, vi kände oss som två tanter. Satt där och pratade inredning typ haha. Tog en buss hem vid tolv tiden.

På lördagen stack killarna iväg och körde cross och vi tjejer åkte på babysim :)
Efter de åkte vi hem till Susannas svärmor som bor på en stor gård! Så barnen fick klappa fåren och deras stora hästar!

På kvällen när killarna kommit hem så grillade vi och gosade med deras tre såå söta kattungar!! :)

På söndagen så åkte vi därifrån och åkte förbi min svärmor en sväng. Fick en jätte söt tunika i födelsedagspresent (en som Gith själv hade som jag sa va så fin) plus att jag fick ett fönster wehoo :D Visar grejerna sen!!
På kvällen när vi kom hem så kom Camilla och Tony hit så vi kollade Big Brother och sen sov dom över :)





Hehe så söta dom e <3
















Letar efter Noelle :)


En liten påskkärring :)


Trädgården


Dom som grillade hahaha






Catwomen


Vi blev kära jag o han!!


Izabellas glasögon gick sönder i helgen också :(
Så ska ringa till syncentralen så fort dom öppnar..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gu vilka söta kattungar!!

2011-04-18 @ 21:53:35
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0