Freeedag!!!

Ååå idag blir de utgång i Gbg!!! De va hur länge sen som helst jag va ute där nu!! Jennifer kommer och hämtar oss (cia, cia och mig) vid ca 17 tiden. De ska bli såå kul!! :)
Men va de kliar i ögon och näsa idag.. Hoppas verkligen inte de blir värre!!

Skulle ju visa lite grejer jag köpt och hur mitt kök ser ut just nu och hur de såg ut innan :)


Innan (mer höst/vinter tycker jag)





Nu (mer vår/sommar)









Köpte även dessa bokstäver som jag ska ha i tallrikshyllan sen när jag fått upp den tror jag :)



Just de.. Beställde ju skor från Nelly för några dagar sen, så dom blir de iaf idag :)

Kommentarer
Postat av: Cia B

Åh så fint :)

2011-04-29 @ 14:30:14
Postat av: milla

åååh jag verkligen älskar sånna skor! hur höga är dom?

2011-05-14 @ 17:46:04
URL: http://millaofsweden.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Dom är Klackhöjd 13 och platå 2,5 cm. :)

2011-05-17 @ 09:45:27
URL: http://fineobella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0