Stan, torp, grejat :)

Herregud va jag har grejat idag.
Dagen började med att Izabella inte vaknade på riktigt rätt sida, så hon skulle hänga på mig hela tiden va jag än gjorde. Men de blev bättre när hon fick vilat en stund. Så vid 12.30 drog vi hemifrån och åkte förbi Blomsterlandet en sväng. Självklart blev de lite shopping där, till köket. Hade kunnat handla hur mycke som helst som vanligt, men fick lugna ner mig lite. Visar allt imorgon ;) 
Efter de så åkte vi ner till stan så köpte jag mig lite löshår. Dom hade inte exakt min färg så jag har precis tonat de.
Efter vi hade köpt håret så gick jag och Bella runt lite på stan. Gud va bra hon går nu. Å så söt hon e när hon knallar runt :)
Sen mötte vi upp Cia ochåkte ut till torp och mötte upp Frida där. Så vi fick handlat till kalaset på lördag :)

Sen va vi hemma igen vid ca 17 så sen dess har jag hållit på och grejat.
Gjort en Cheescake, maränger och kanderade äpplen m.m.

Jag är så nöjd med mitt kök just nu. Tyckte jätte mycke om sakerna jag hade där innan men dom kändes lite höstiga. Nu är det mycke pastellfärger. Cupcake! Tycker det är såå sött!! Som sagt visar väl imorgon.

Här är i a f marängerna och äpplena jag gjorde idag. :)






Kakfatet va en av grejerna jag köpte idag :o)

Nä man kanske skulle gå och lägga sig..
Natti natti :)

Kommentarer
Postat av: cia

Mmm va gott!!!

2011-04-29 @ 07:29:38
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/
Postat av: Cia B

Smarrigt :)

2011-04-29 @ 07:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0