Shopping

Tänkte jag kunde visa lite grejer jag har köpt, de brukar ju vara kul att läsa om ;)

Dessa träningsskor köpte jag på Ellos för någraa veckor sen. Är verkligen hur nöjd som helst med dom!
Reebook 999:-


Skinnjackan köpte jag också på Ellos. Hade kostat 1300 tror jag o jag gav 520 :-


H&M
Oversize kavaj 199:-
Skjorta 199:-
Skärp 99:-
Hårband till Bellizen 29:-


Yves Rocher cellulitkrämer ca 300:- för båda (typ halva priset nu)


BikBok
Leggings 199:-
Mysdress ca 300:-


Ginatricot
Tröja 149:-
Klänning 199:-
Linnen 99:- st


Triumph
Överdel 299:-
Underdel 249:-
Men fick 30 % rabatt av Cia hjärtat :)


Usch va förskylda både jag O bella va idag när vi vaknade. På Izabella har det änna lagt sig men inte på mig.
 Köpte lite kläder till lilla Thea i förra veckan och de va ju egentligen tänkt att vi skulle setts i veckan men så blir de ju kanske inte nu då eftersom att jag e så förskyld. Så åkte in o bara träffade dom ute för o ge dom kläderna o bara få titta på henne. Så himla liten hon va!! Å så himla gullig!! Ska bli så mysigt att få ses på riktigt när jag e frisk :)
Skulle bara förbi apoteket på vägen hem och byta kläderna jag köpt till lilla Thea till mindra storlek. Men mötte upp mamma så de blev lite små shopping idag också. Men de visar jag imorrn.

Natti natti..

Kommentarer
Postat av: milla

sv: grymt snygga skor! träningsskor brukar ju vara skitfula ju :P men dom du köpte kan man ju till och med ha till vardags! :)

2011-04-06 @ 21:17:27
URL: http://millaofsweden.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0