Onsdag

Hej hej.. :)
 Idag lämnade jag mitt lilla hjärta till mormor vid 12.30 tiden och åkte på Lyftteknik, eller va de arbetsteknink de kallades nu? Jaja kul va de iaf! :)
Det slutade vid 16 så då stack jag och hämtade ut mitt nya körkort (mitt gamla har gått i 2 delar).
Izabella stannade kvar hos mamma så jag passade faktiskt på att åka en sväng till Blomsterlandet. Dom har ju så himla mycke fint där. Skulle kunna handla ihjäl mig!!
Sen när jag kom hem så storstädade jag och Niklas. Man får passa på när man är barnledig! :)


Izabella i morses. En riktig klätterapa är hon! :) Mammas älskling <3






Detta blev de från Blomsterlandet
Hylla, ramar, kruka och växt


Lampskärm och "kruka".





Saknar min Belliz nu!! Inte för att hon skulle varit vaken nu men ändååå haha..
Natti natti gott folk!!
Puss puss


Kommentarer
Postat av: cia

Super mysigt med ramarna!!!

2011-04-06 @ 23:22:03
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/
Postat av: Cia B

Älskar också blomsterlandet... de har alltid så mycket roligt :)

2011-04-07 @ 08:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0