Bra födelsedag :)

Blev en mysig födelsedag :) Först att man vaknar till fina presenter! Blev så himla glad :) Sen åkte jag förbi BikBok på torp och köpte lite basplagg bara och sen åkte jag in till mamma och Izabella så drog vi till hasselbacken och matade fåglarna. Izabella tycker de e så kul :) Sen skulle vi egentligen äta på thai men vi köpte me mat från sibylla (stavning?) istället.. haha.. Fick present utav mamma redan förra veckan så förväntade mig inte att få något mer, men de fick jag. Blommor ,två krukor som jag hade tänkt att köpa själv och sen två söta hinkar. Älskade mamma. Efter vi varit hos mamma så åkte jag och bellizen hem. Så nu på kvällen har vi bara lekt med henne och myst!



Min lilla docka, va bra hon går nu!!! De ser ju så kul ut! Skrattar hela tiden åt henne :)


Från Bikbok.


Detta fick jag av min underbara mamma <3


Ååå älskar min kanna!! Och kolla rosorna, hur fina e dom inte?!!


Fick köpt en ny klocka till köket idag också men den visar jag imorgon, orkar inte ta kort på den nu :)
Nu kollar vi lyxfällan så...

Natti Natti
Puss puss :)

Kommentarer
Postat av: cia

Snygging!!!

2011-04-08 @ 22:33:10
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0