Lilla Wilja

Åååå va länge sen de va jag skrev nu!!!

Vill börja med att skriva STORT GRATTIS till våra vänner Frida och Tobbe som fick en underbart söt dotter den 18e augusti. Har fortfarande inte fått träffat den lilla eftersom vi varit sjuka hela familjen. Hon ser helt underbar ut!!
Lilla Wilja <3  Längtar så tills jag får träffa dig!!! Känns ju helt sjukt att man inte gjort det ännu :(  Men nu i veckan så måste det ju bli!! MÅSTE!!! :) Så himla fin....





Ses i veckan lilla tjejen.. Välkommen till världen :) <3





Har inte så mycke mer att skriva. Håller ju på att skola in Bella på dagis och självklart blev hon ju sjuk redan efter första veckan. (Samma dag vi skulle träffa Wilja). Sen blev jag smittad och tills sist Niklas också..
Vet inte vart min kamera blivit av. Så får ta kort på Izabella från min mobil och sedan ladda upp dom via facebook så att man får dom till datan (vet ej var kabeln till telefonen är).

Imorgon blir det iaf inskolning. Mån-ons. Så sen börjar jag jobba helt igen på tordagen. Känns helt sjukt! Men ändå skönt!

Nä nu blev jag så trött så ögonen går i kors så jag skriver kanske mer imorgon..

Puss o kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0