Fredag

I tisdags kväll så kom Ronnie och Alvin hit för Ronnie hjälpte Niklas med yttertrappen, så passade jag Alvin. För att sysselsätta dom lite så fick dom åka lite gräsklippar haha.





Käka lite bär :)









I onsdags va vi inne hos Cia och Tindra. Då va även Cias farmor, kusin Mikaela, Tilda och Karin där. Sen kom Frida också. Cia bjöd på pizza och sen va de fullt ös hela dagen haha.. Vi va helt slut där sen på eftermiddagen.
Tog bilder från den dagen men hade tydligen inte i minneskortet och hittar inte sladden ntill kameran så tyvärr inga bilder därifrån.

Sen när vi åkte hem så ringde Jonna och frågade om jag och Bella ville med och cykla. Jag sa de till henne för ett tag sedan att undra om jag vågar cykla med Bella bak på eftersom att jag är så ostabil på cykel haha. Men det gick allt bra ;) Vi cyklade ner till några får så Alvin och Bella fick klappa och mata dom.
Tyvärr samma där med kameran.

Igår (torsdag) så åkte jag och Jonna en sväng till Ikea.
Köpte en skohylla, två stora kuddar, några söta kartonger till att ha Bellas gamla kläder i, två vita söta krukor och blommor och lite smågrejer. 





Gästrummet.


Sovrummet. Beställde nytt överkast från Ellos för ett tag sedan, så de kom igår :)


Niklas byggde en sandlåda till Bella här om dagen så den fick invigas idag :)



Izabella sprang runt och jagade Gucci nyss. De finns nog ingen snällare katt än honom. Han låter henne göra precis vad hon vill.





Var förresten på inskolningssamtal idag på dagis. Gick hur bra som helst. Bella brydde sig inte om mig och Niklas för fem öre haha. Så tror de kommer att funka toppen :)

Skulle egentligen åkt in till Cia och familjen idag men Tindra var inte riktigt bra så hoppas du snart blir bättre lilla going!! Så hoppas jag vi kan ses imorgon istället!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0