3 veckor senare... :)

Å hej å hå ja.. Nu va de 3 veckor sedan jag skrev sist.
Har varit iväg på en hel del under dessa veckor.
Har firat fyra födelsedagar, Kaylies, Camillas, Alvins och Sofies. Kan lova att jag hade många och stora paket här hemma haha :)  
Så ja va har vi gjort mer? (Niklas har ju haft semester i två veckor).
Vi va på fjorden en sväng med barnen och vännerna. Vi festade en dag på fjorden. Vi har varit i upphärad hos Johan, Susanna och Noelle. Vi har varit ute med Tobbe och Fridas båt och åkte då även ring, faasen va skoj!! Vi har varit uppe hos Cia, Isac och Tindris nya radhus som är hur fint som helst!! Vi har varit ute och badat en del. Vi har grejat här hemma, Niklas och Ronnie har gjort en mur utanför det ena garaget och håller just nu på med en ny yttertrapp. Varit i Smögen med Tobbe och Frida. Vi va hos Ronnie och Jonna i lördags och skulle egentligen på Diggilo men kom inte dit utan drog in till stan och gick till mortens. Igår va Katti, Andreas och lilla Thea här. Idag åkte jag, Jonna och barnen till blomsterlandet, handlade, köpte med pizza och åkte hem till dom.

"Lite" bilder..... :)



Den här båten fick Bella av Tindra :)




Vi tog en glass utanför blomsterlandet förut idag..





Har lite bilder från festen i lördags och lite bilder på vad jag inhandlat det sista. Men dom bilderna lägger jag upp i morgon för Niklas vill att vi ska kolla på film nu!! :)

Natti natti!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0