Ögonläkaren plus massa bilder

Idag va vi med Bella hos ögonläkaren och jag är så himla glad!! Läkaren sa att översyntheten redan va mycke bättre!! :) Och då har Izabella knappt användt sina glasögon någonting eftersom dom gick sönder båda paren hon hade plus att hon sedan inte velat använda dom. Tänk då om man lyckas få hehne att använda dom nu.. Då borde ju hennes syn och skelning snart vara bra :)

Två bilder på mina 2 älsklingar <3





Lite bilder från i lördags när vi va hos Ronnie och Jonna..



















Saker jag köpt sen jag skrev sist typ..


En söt liten prydnadsbok


En enkel plånbok


Skinnbyxor/leggins  och enkel kofta


Älskar dom här klänningarna. Passade på att beställa dom samtidigt som jag beställde till Niklas.
(från Nelly)


Några fräcka krokar


Dessa köpte jag på Blomsterlandet igår


Detta hjul köpte Niklas till mig för han visste att jag ville ha ett, så gullig han e :)


Vet inte om jag visade mitt fönster


Köpte ett par till mig och ett par till Bella i Smögen, haha visst e Bellas söta!! :)



Lite nytt till dagis (herregud de e inte långt kvar nu, inskolning nästa vecka)


Detta fick hon av sin mormor :)


Köpte en liten sparbössa på Mio förut :) Jätte söt, bara 59:-


Jag va och gjorde en synundersökning förra veckan och det visade sig att jag hade ett litet brytningsfel. Har haft så himla mycke huvudvärk och illamående därför tänkte jag att jag får gå och kolla. Så de va ju tur de. Känner att jag behöver dom speciellt när jag kör bil och läser.. Så fick ta med mig 3 par hem. Han på synsam, mamma och Niklas tyckte en av dom svarta men Frida och Cia tyckte silvriga.. Hmmmmmm

Mitt lilla troll så söt hon e :)



Gjorde naglar hos en kollega förrförra veckan




Avslutar med en söt bild på mina goa tjejer <3




Hoppas min jäkla huvudvärk försvinner snart.. Va ju typ 1 timma sedan jag tog alvedonen..

Bye byee



Kommentarer
Postat av: cia

Va fina saker du har köpt:)

2011-08-09 @ 21:21:44
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0