Blomsterlandet

Åkte en sväng till blomsterlandet igår innan jobbet.. Självklart åkte jag hem med lite nytt där ifrån.. Köpte nya saker till soffbordet.. Rosa och vita saker, kändes lite mer somrigt. (jag med mitt sommar, vinter, höst o vår haha). Sedan köpte jag lite nya saker till finbordet också. Bordstabletter och en jätte fin blomma. Också i rosa! :)

Innan


Nu




Innan


Efter




Igår så skrev Sara ett sms och frågade om vi skulle åka ut och bada med barnen idag. Så det är vad som händer idag om nu vädret blir bra!! Klockan är ju inte så mycke än så.. :)

Är lite nyfiken på vilka alla är som läser bloggen.. Hade tyckt det varit kul om ni skrev nått. Bara namn om de e så :)
Antar att ingen kommer att göra de men tänkte att de kunde ju vara värt ett försök iaf :)

Ha en toppen dag iaf!! ;)

Kommentarer
Postat av: Cia B

Jag läser din blogg gumman :)

2011-07-04 @ 07:48:16
Postat av: Jessica

Jag läser din blogg vännen ;)

2011-07-04 @ 19:17:33
Postat av: Millan

Ja läser din blogg och tycker den är jätte bra, du ger mig inspiration! Kram

2011-07-04 @ 20:06:37
Postat av: Nathalie o Julia

Vi läser också bloggen! =)

2011-07-05 @ 19:24:37
Postat av: Cecilia

Jag läser bloggen... tycker jättemycket om din inredning =) !!

2011-07-06 @ 19:34:34
Postat av: Gith

Svärmor också =) Vad fint det blev med lite nytt på borden

2011-07-07 @ 22:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0