Tis, ons & tors

TISDAG
I tisdags så åkte jag och Bella och hämtade upp en gammal barndomsvän till mig, Anna. Tog oss en tur först till vänersborg (syncentralen) eftersom att båda Izabellas glasögon är sönder. Efter de tog vi oss en tur till överby. Va jätte kul att träffa henne för det va väldigt länge sen vi gjorde. :)









På kvällen kom Katti, Andreas och Thea och hälsade på oss. :)









ONSDAG

I onsdags åkte jag och Bella in och mötte Frida, Sara och Kaylie och åkte till Bodele. Va inget direkt solväder men va gott att bara ligga och slappa och barnen lekte i sanden och plaskade i vattnet! :)











På kvällen åkte vi och badade i hällebäck med Cia, Isac, Tindra, Victor och Marie. Tog mitt första dopp i år :)
Blev nästan inga bilder för min kamera dog!!







TORSDAG

Idag fyllde underbara Sara år, GRATTIS gumman!!! :)  <3
Var på kalas hemma hos dom i sin nya lägenhet. Riktigt fin, mysig, stor och öppen lägenhet!!! :)
Sara hade bakat en så himla god tårta!! Det första söta jag ätit på ett tag men de va värt de för den va riktigt smarrig :)
Glömde självklart kameran så inga bilder ifrån kalaset. :(



Innan vi åkte till Sara så gick jag, Bella och mamma en sväng på stan. Va hos optikern och provade nya glasögon till Izabella.
Sen skulle vi egentligen bara åkt upp till Claes Olsson för att kolla på en badgrej till Bella, men så gick vi in på Forher. Hittade några toppar men dom visar jag imorgon.
Fick även hem paketet jag beställt med alla gardiner och påslakanen. Har hållit på och grejat med gardinerna i köket. :)

Naturvita hissgardiner, rosa knytbandslängder och påslakan.




Köket innan



Nu..



Visar det andra imorgon.. :)

Natti natti gott folk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0