Fredag!!

Hejsan svejsan..

Idag ser de inte ut att bli lika fint väder.. Å vi som pratat på att spela brännboll :/ Jaja men vi får se hur de ser ut sen framåt eftermiddagen.

Igår åkte vi iaf in och mötte upp Sara, Kaylie och mamma på Bodele. Va ju inget jätte solväder men va mysigt att bara ligga där i sanden och lata sig, se på hur barnen lekte och plaskade i vattnet. Vi stannade tills de nästan precis började regna.
Sen åkte jag och Bellizen hem och bara mös och lekte. Hon gillar verkligen att leka kurragömma haha :)
Hon äter så himla dåligt nu mitt lilla hjärta. Ingenting alls typ. Hon dricker välling och sen äter hon nått mariekex eller lite rån ibland. Usch va kämpigt vi haft det med hennes mat.. Men jaja hon har ju följt sin kurva så e ska väl inte vara någon fara då.. Barn kan ju ha sånna perioder men Bellas har hållit i sig väldigt länge.. Men hon har ju grymt mycke energi så de är nog ingen fara :)

På tal om mat ja.. Jag köpte en kartong på Life. 5 dagars fasta, som jag kör just nu. Är inne på 4e dagen. Man dricker bara massa tee, juicer, vatten och buljong typ. Det är meningen att det ska rensa ut alla slaggprodukter. Hon i affären sa att det är inte meningen att man ska gå ner i vikt utav de fast man gör ju automatiskt de. Och jag har redan gått ner 3,1 kg för att vara exakt ;) Jag hade nog mycke skit i kroppen :( hahaha..



På bodele







Bella älskar verkligen sin mormor <3




Mitt lilla busfrö har börjat klättra upp på stolarna i vardagsrummet. Här om dagen gick jag bara på toa, när jag kom tillbaka satt hon mitt på bordet.


Dessa vann jag på tradera. Tyckte dom va söta. Kanske att hänga på ljus eller ha i nån kruka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0