Måndag

Imorgon fyller min babe 25 år, shit så gammal, haha nä då.. Så då kommer iaf familj och lite släkt hit.
Så jag har lite att göra innan i morgon.

Så vad står på listan idag då?  :)

* Åka och handla
* Hämta ut paket?
* Slå in paket
* Baka bullar
* Göra cheescake
* Måla färdigt spegeln och sängbordet
* Städa
* Kycklingsallad (men tror jag gör den imorgon, städa gör jag nog också imorgon haha)
* Färga håret kanske..

Åå jag vet inte vart jag ska börja.. Eller a måste ju handla först men så tänkte jag att jag skulle vänta tills paketet kommer till okq8 (om de nu kommer idag) så behöver jag inte åka iväg två ggr.. Tiden har bara runnit iväg idag ju men ska iaf lägga Bella nu och gå ut och fortsätta måla lite så får jag åka sen när hon vaknar.. Svärmor ringde precis också och frågade om jag ville ha hjälp så kunde hon isf ta Bella medans jag handlar å sådär.. :)

Hmm ja vi får väl se vad som hinns med idag.. Ska iaf bli skoj imorgon.. För vännerna blir de fest, fast vet inte när ännu.. :)

Här hittade jag min lilla docka idag ja.. UNGE!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0