jobb..jobb..jobb

FREDAG

I fredags tog vi det bara lugnt. När Niklas kom hem åkte vi ner till Rotan och handlade lite och sen hyrde vi en film på macken. Gjorde irodning lite pitabröd med köttfärs och grönsaker och satte på filmen när Bella hade somnat.







LÖRDAG
Jobbade jag från 7.00 - 14.30 sen ringde min chef och frågade om jag kunde tänka mig att även jobba kvällen 16-22 så det gjorde jag. Så på lördagen var jag på jobbet hela dagen.

SÖNDAG
Jobbade jag 7.00- 14.30, sen åkte jag hem och gjorde mig iordning och sen åkte vi till svärmor. Vi beställde kinamat och drack lite vin. De va nått skumt med de där vinet för efter ca 2 glas var så var vi helt yra i huvudet så vi struntade i att dricka mer haha. Jag och svärmor skulle egntligen gå ner till fallens för att kolla på fyverkerierna men jag somnade i soffan haha..

Izabella stoppade tvätt i maskin, så hima söt va hon!! :)


Sen tog hon tag i majas rumpa hela tiden och höll sig fast så sprang dom runt som galningar :)



Mys med farmor i soffan <3







Underbara maja <3



MÅNDAG

Hade satt väckarklockan tidigt eftersom vi sov över hos svärmor och Tommy och både jag och Niklas skulle jobba. Så vi lämnade av Izabella hos mamma vid 6.40 och sedan åkte vi till jobbet. Så jag jobbade från 7.30-14.00 och sen krisade det sig på kvällen så jobbade även då 16-22. Känns typ som jag bott på jobbet dom sista dagarna haha. :)

TISDAG

Åkte ju hem till mamma efter jobbet på måndagen eftersom att Izabella va där så sov vi över. Så idag har vi varit med mamma/mormor hela dagen. Gick en sväng till stan och matade fåglarna i hasselbacken. :)







Izabella fick bröd för att mata fåglarna men hon åt det själv goa unge, DÅ äter hon bannemej.. :)
(det va färskt chiabatta så ni inte tror hon fick "gammalt" bröd haha)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart jobbar du? :)

2011-07-19 @ 23:38:28
Postat av: Fine

Jag jobbar på Norgårdens Servicehus. Som är ett boende för gamla som behöver lite hjälp i vardagen :) och sen är vi även hemtjänst också.

2011-07-21 @ 08:44:44
Postat av: Gith

Det var så kul att ni kom upp trots att du jobbat o skulle jobba =) Ja nåt skumt var det med vinet men jag lyckades ju iaf ta mej ner till fyrverkeriet vilket gick sämre för dej haha..(skoj) Blir bara så full i skratt när jag tänker på kinesen som kommenderade oss att gå o sätta oss o inte hänga vid disken haha/ Kram

2011-07-21 @ 23:25:31
Postat av: milla

åååh lilla skruttan, faster saknar henne :)

förresten, ditt hår har verkligen blivit jätte fint!

2011-07-24 @ 17:15:42
URL: http://millaofsweden.bloggplatsen.se
Postat av: Fine

Svärmor: jaa han va hård han, inte å leka med hahaha :) imorrn ses vi igen, kuul!! :)



Milla: Tack gumman men tycker håret oftast ser bättre ut på bild än i verklighet. Eller så får man till de jätte bra när man e hemma, men så fort man går utanför dörren ser jag ut som en rugguggla haha ;)

2011-07-26 @ 21:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0