Söndag

Åå idag är jag helt ensam hemma.. Niklas och Bella åkte iväg vid 8 tiden idag. Niklas skulle på crossvm och Izabella ska vara med farmor. Jag jobbar kvällen sen så därför håller jag mig hemma så jag kan passa på att städa, tvätta och greja..

I tordags var vi ju och spelade brännboll på landbadet, så jäkla skoj va de!! Slänger upp lite bilder därifrån ;)











Kolla Tindris på denna bild haha sååå söt!!!








Älskar den här bilden haha :)


En såå tokig bild på bella hahaha sötnöten!!




  



Jag gjorde om Izabellas bänk lite :)  från så här..



..till så här :) Tycker de blev jätte fint!!! :)

Kommentarer
Postat av: se

Jätte fint blev det med bänken..

2011-07-03 @ 11:45:15
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/
Postat av: Cia B

Ja det blev kanon :) Så händig du är!

2011-07-04 @ 07:52:36
Postat av: Anonym

Gud så fint det blev med texten på lilla bänken! Roligare när det är något personligt med :)

2011-07-05 @ 20:06:55
URL: http://katrindauksz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0