Fredag & lördag

God morgon alla :)

Börjar väl med att skriva vad vi gjorde i fredags. Vi åkte in till Emma och Wilma och va där enda tills kvällen. Herregud va tiden gick fort! Jag hade ju tänkt att storhandla på vägen hem men så blev de inte riktigt eftersom Izabella började att bli trött. Men fick storhandlat på lördagen istället, utan Bella, så fick hon vara hos mormor istället.
Victor, Sara och Kaylie kom också till mamma så käkade vi och bara satt och prata och kolla på barnen :)
Sen åkte jag och Bella och hälsade på Lina och Marielle. Amanda va också där så de va trevligt. Dom hade fått de jätte fint i lägenheten!!

Fredags

Izabella ville gosa med pappa <3




Min baby <3


Sen slängde vi på oss myskläder o åkte in till Emma o Wilma!






På vägen hem köpte vi lite glass för att hålla Bella vaken  :)


Köpte även en sån här gunga, den va rolig :)




Köpte även den här ölhinken


Lördag

Ronnie va här och hjälpte Niklas så Alvin fick vara med en stund då :)


Han sken upp direkt han såg Izabella, hoppade ner och gav henne en puss där hon satt i bilbarnstolen :)




Sen somnade hon :)


Hemma hos mamma


Dra i håret va väldigt kul.. Sötnosingar!!! :)


Kaylies bilbarnstol va himla rolig


Mamma hade köpt sig två fina prydnadskuddar som jag tyckte så mycke om, så hon köpte två till mig. :)
Så så här ser de ut i mitt sovrum nu.


En nyvaken Bella idag :) Så tjock o go hon såg ut på dessa bilder :)  <3






Idag blir de babyshower hos Frida!!   :o)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Goa goa bella.Gu vilka fina kuddar!!!

2011-06-12 @ 22:29:01
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0